Betaling
Du har mulighed for at betale via Mobile Pay, ved bankoverførsel eller med betalingskort via Pay Pal.
- Betaling via Mobile Pay sker til tlf: 42234221.
- Betaling via bankoverførsel sker til kontonr.: 98194585856466
- Betaling via Pay Pal sker i forlængelse af din bestilling og du kan benytte både visa eller mastercard.
VIGTIGT: Ved betaling via Mobile Pay eller bankoverførsel skal du selv efter bestilling på hjemmesiden aktivt gennemføre betalingen på den valgte tjeneste. Så snart din betaling er modtaget vil din bestilling blive behandlet. Skriv din mailadresse eller bestillings-ID som reference i meddelelsesteksten, så din betaling kan blive sammenholdt med din bestilling.
Fragt og levering
- Illustrationerne afsendes med Post Danmark i robuste paprør og kan forventes inden for 8 dage fra modtaget betaling. Ved ønske om ekstra hurtig levering kan det skrives i kommentarfeltet til bestillingen eller skrives til mig på info@periel.dk.
- Malerier kan enten afhentes på min adresse i Aarhus C på Møllevejen 21 eller leveres til døren for 500 kr. inden for landets grænser. Skriv til mig på info@periel.dk, så kan vi aftale nærmere omkring det.
Du er altid velkommen til at afhente din bestilling ved min adresse på Møllevejen 21, Aarhus C. Det er dog vigtigt, at du kontakter mig på info@periel.dk, så vi kan aftale et tidspunkt for afhentning, så du ikke går forgæves.
Fortrydelsesret
Hvis du har fortrudt dit køb, kan du sende den tilbage inden for 14 dage og i sin originale stand. Her får du selvfølgelig fuld returret, men du skal selv dække returneringsomkostningerne. Pengene vil være tilbage på din konto indenfor 3 hverdage fra varen er modtaget retur.
Det er ikke muligt at få pengene retur for produkter, der er speciallavet, da disse er produceret på baggrund af dine personlige ønsker og behov. Har du fortrudt dit køb, bør du hurtigst muligt kontakte mig på info@periel.dk, for at fortryde din bestilling inden produktet er færdiglavet. Det er dog selvfølgelig muligt at reklamere, hvis produktet indeholder fejl (se nedenfor).
Reklamation
Skulle der mod forventning være fejl på produktet, skal du angive dette inden for rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Du bedes angive med billedbevis, hvordan fejlen eller manglen viser sig. Der er en forudsætning for at disse fejl ikke er opstået grundet slid som følge af brug af varen, fejlagtig brug eller anden skadelig brug af varen. Du bedes kontakte mig på info@periel.dk, så vi i fællesskab kan finde en løsning på problemet. Du kan eksempelvis få en ny vare eller få dine penge retur.